Запоріжабразив - Постачання електричної енергії


Порядок розгляду звернень та скарг

Якщо в процесі постачання енергоресурсів виникнуть питання або скарги, Ви можете звернутися до нас у зручний для Вас спосіб:

за телефоном: (061) 287-67-04, (061) 287-62-29, (061) 287-63-31

електронною поштою за адресою: oge1@abrasive.zp.ua

письмово за адресою: Україна, 69014, м. Запоріжжя, вул. Олексія Поради, буд. 44

особисто за адресою: Україна, 69014, м. Запоріжжя, вул. Олексія Поради, буд. 44, відділ головного електрика (Понеділок – Четвер з 08:00 до 17:00, П’ятниця з 08:00 до 15:45, крім вихідних та святкових днів).

Відповідальна особа за врегулювання спорів – провідний інженер відділу головного електрика Короленко Л.Л.


У залежності від характеру скарг та звернень нами будуть вжиті відповідні заходи у найкоротші терміни.

Звернення, які стосуються якості та надійності постачання нами енергоносіїв, а також повідомлення про загрозу електробезпеки будуть розглянуті негайно.

Термін відповіді на письмові звернення складає не більше 15 робочих днів з дати отримання нами Вашого письмового звернення.


Крім того, з питань дотримання вимог законодавства у сфері енергетики Ви можете звернутися до:

Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг;

Державної інспекції енергетичного нагляду України;

Антимонопольного комітету України;


Начало | Комбинат | Новости | Акционерам | Продукция | Услуги | Контакты